free web page hit counter
تغذیه

ترفند هایی برای افزایش سرعت کاهش وزن

کاهش وزن سریع

ترفند هایی برای افزایش سرعت کاهش وزن

 

چند ترفند ساده که می تواند در کاهش وزن و رژیم غذایی شما به شما کمک کند .

 

از ظرف کوچک استفاده کنید

برای نوشیدنی ها از لیوان کوچک اما بلند و برای غذا ها از بشقاب یا کاسه های کوچک استفاده کنید تا مقدار کالری مصرفی خود را کاهش دهید .

 

بشقاب غذایتان را به رنگ آبی انتخاب کنید

رنگ آبی مسدود کننده اشتها است و جذابیت غذا را به حداقل می رساند . با غذا خوردن در ظروف آبی کالری کمتری دریافت می کنید .

 

غذایتان را در خانه درست کنید

تنها راهی که با آن می توانید متوجه شوید که دقیقا چه چیزی در غذایتان وجود دارد این است که خودتان غذا را درست کنید .

آب سرد

آب سرد بنوشید

نوشیدن ۲ لیوان آب سرد میزان سوخت و ساز بدن را تا ۳۰  درصد افزایش داده و اثر آن تا ۹۰ دقیقه باقی می ماند .

 

نیمی از غذای خود را برای بعد بگذارید

غذای خود را با کسی قسمت کنید و یا نیمه آن را برای میان وعده یا صبحانه روز بعد بگذارید تا کمتر بخورید لاغر شوید .

 

سرعت حرکات خود را کنترل کنید

شدت کار های روزانه را افزایش دهید .

از جارو زدن گرفته تا به گردش بردن کودک تان . به عبارتی بهتر است همه کارهایتان را با جنب و جوش بیشتری انجام دهید .

غذا خوردن کم

غذا را با آرامش بخورید

آهسته غذا بخورید و عجله نکنید تا غذایتان دیر تر تمام شود و دیگر میلی به خوردن بشقاب دوم نداشته باشید .

 

کم کردن اشتها

برای دیدن مطالب بیشتر درباره تغذیه اینجا کلیک کنید

 

 

ترفند هایی برای افزایش سرعت کاهش وزن
کاهش وزن سریع در یک دوره کوتاه

ترفند هایی برای افزایش سرعت کاهش وزن

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن