free web page hit counter
تغذیه

راه رفتن معمولی رو با چند توصیه تبدیل به چربی سوزی کنید

چربی سوزی و کاهش وزن

راه رفتن معمولی رو با چند توصیه تبدیل به چربی سوزی کنید

روزانه شما در گیر روزمره هایی هستید ، مثل رفتن به دانشگاه ، مدرسه ، سر کار ، خرید و …

می توانید از راه رفتن معمولی یک ورزش برای سلامتی و کاهش وزن استفاده کنید .

برای اینکه پیاده روی معمولی رو به یک ورزش چربی سوز تبدیل کنید این مطالب رو دنبال کنید :

 

– لطفا زمان راه رفتن تون رو به ۳۵ دقیقه برسونید !

بدن شما از دقیقه ۱۱ شروع می کنه به چربی سوزی کردن ، پس فرصت رو از دست ندهید !

– توقف در پیاده روی یعنی توقف در چربی سوزی !

پس اگر هم مجبور شدید توقف کنید شروع کنید درجا زدن تا چربی سوزی متوقف نشود .

 

– روی سطح شیب دار یا پله پیاده روی نکنید

سرعت پیاده روی نباید تند مثل دویدن یا خیلی آروم باشه بلکه باید  راه رفتن معمولی باشه.

 

– اگر ورزشکار حرفه ای هستید

اگر ورزشکار حرفه ای هستید و طالب کاهش وزن باز هم باید پیاده روی داشته باشید و به هیچ عنوان به خاطر ورزشی که انجام میدهید پیاده روی رو حذف نکنید

 

– سرعت پیاده روی روی تردمیل باید بین ۳/۵ تا ۴/۵ باشه

پیاده روی به همراه برنامه غذایی متناسب با شرایط بدنی تون بهترین راه و سالم ترین راه برای داشتن کاهش وزن بی درد سره !

توی خونه هم میشه پیاده روی کرد البته بدون توقف ! یادتون باشه هدف ما ، چربی سوزی هست .

 

 

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

راه رفتن معمولی رو با چند توصیه تبدیل به چربی سوزی کنید
پیاده روی و کاهش وزن

راه رفتن معمولی رو با چند توصیه تبدیل به چربی سوزی کنید

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن