تغذیهسلامت و تغذیه

رژیم غذایی: در یک هفته ۱۰ کیلو لاغر شوید (رایگان+تضمینی)

رژیم غذایی: در یک هفته ۱۰ کیلو لاغر شوید (رایگان+تضمینی)

بسیاری افراد برای داشتن اندامی مناسب و به دور ماندن از ظاهری چاق به لیست‌ رژیم‌های غذایی سالم روی آورده‌اند.

ما در اینجا برای به دست آوردن نتیجه مطلوب یک لیست رژیم غذایی ویژه ایجاد کرده‌ایم که در عرض یک هفته باعث کاهش ۱۰ کیلو وزن خواهد شد.

این رژیم غذایی مناسب کسانی است که می‌خواهند از شر چربی‌های انباشته شده در بدن خود خلاص شوند.

و اما این رژیم غذایی چگونه انجام می‌شود؟!

افرادی که از ظاهر و زیبایی خود ناراضی هستند، می‌خواهند به جای رژیم‌های غذایی طولانی مدت در دوره‌ی زمانی کوتاهی، بدون ایجاد اختلالی در سلامت خود از چربی‌های خود رهایی یابند. با اینحال برخی نیز برای رسیدن به هدف خود حتی سلامت خود را نیز به خطر می‌اندازند.

با استفاده از لیستی که برای شما آماده کرده‌ایم در طول یک هفته به صورت سریع ۱۰ کیلو از وزن خود را کاهش خواهید داد.

این لیست از وعده‌های غذایی سالم و آسان تشکیل شده است.

 

نکات کلیدی قبل از شروع به این رژیم غذایی

قبل از اینکه این رژیم غذایی را آغاز کنید باید به چندین نکته توجه داشته باشید.

هم‌زمان با اینکه رژیم را به صورت دقیق اعمال می‌کنید؛ شما باید  در طول روز به مدت یک ساعت پیاده‌روی و یا تحرک داشته باشید. همچنین در طول این یک هفته بلافاصله قبل از بیدار شدن ۳ قطره آبلیمو را با یک لیوان آب مخلوط کرده و بنوشید. این کار اثر رژیم شما را افزایش خواهد داد. در صورت رعایت تمامی قوانین این رژیم غذایی، بعد از یک هفته نتایج به دست آمده شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

چگونه بعد از اتمام این یک هفته از افزایش وزن دوباره پیشگیری کنیم؟

اگر بعد از این یک هفته‌ی مشخص و کاهش وزن، دوباره آغاز به رژیم غذایی نادرست و خوردن و نوشیدن خوراکی‌های مضر بکنید و همچنین به سبک زندگی بدون تحرک خود ادامه دهید؛ وزن از دست رفته خود را به شکل سریع باز خواهید گرداند.

اگر می‌خواهید این وزن و ظاهر خود را حفظ کنید باید سبزیجات، میوه‌های تازه و غذاهای کم کالری وارد زندگی شما شوند. همچنین در طول روز به تمرینات ورزشی خود ادامه دهید تا این کاهش وزن خود را برای همیشه حفظ کنید.

 

روش‌های کاهش وزن سریع چیست؟

ترفند کاهش وزن سریع بسیار ساده و آسان است. بنابه گفته متخصصین تغذیه نیز باید از آرد، قند و نمک تا حد توان اجتناب کرد. زیرا تمام ترکیبات مغذی موجود در این سه خوراکی بعد از مدت زمان مشخصی در بدن به صورت چربی ذخیره می‌شوند.

از طرفی این چربی‌ها جزء چربی‌هایی هستند که بدن به سختی می‌توان آن‌ها را از بین ببرد. بنابراین افرادی که می‌خواهد وزن خود را کاهش دهند باید تا حد ممکن از این سه گزینه‌ی لذیذ اجتناب کنند.

رژیم غذایی: در یک هفته 10 کیلو لاغر شوید (رایگان+تضمینی)
رژیم غذایی

و اما لیست رژیم غذایی:

 

  • روز اول:

صبح

۱ قطعه نان سبوس

۱ قطعه پنیر سفید بدون چربی

۱ فنجان چای بدون قند

 

ظهر

۲ عدد تخم مرغ آب پز

سالاد گوجه‌فرنگی، خیار و کاهو بدون چربی

 

شب

۱۳۰-۱۵۰ گرم ران مرغ

۱ کاسه سالاد سبزیجات با سرکه سیب

 

  • روز دوم

صبح

۱ قطعه نان سبوس

۱ قطعه پنیر سفید بدون چربی

۱ فنجان چای بدون قند

 

ظهر

۱ عدد نان سیمیت

۱ لیوان آب گریپ‌فروت

 

شب

نیم پرس ماهی بخارپز

۱ کاسه سالاد سبزیجات با سرکه سیب

 

  • روز سوم

صبح

۱ قطعه نان سبوس

۱ قطعه پنیر سفید بدون چربی

۱ فنجان چای بدون قند

 

ظهر

۱ کاسه ماست بدون چربی

۱ قطعه نان سبوس

۱ کاسه سالاد سبزیجات

 

شب

۱۰۰ گرم استیک گوساله

۱ کاسه سالاد سبزیجات با سرکه سیب

 

  • روز چهارم

صبح

۱ قطعه نان سبوس

۱ قطعه پنیر سفید بدون چربی

۱ فنجان چای بدون قند

 

ظهر

۲۰۰ گرم سالاد سیب‌زمینی

 

شب

۱ بشقاب بوقلمون آب‌پز

۱ کاسه سالاد سبزیجات با سرکه سیب و یا انگور

 

  • روز پنجم

صبح

۱ قطعه نان سبوس

۱ قطعه پنیر سفید بدون چربی

۱ فنجان چای بدون قند

 

ظهر

۱ پرس املت

۱ کاسه سالاد سبزیجات

 

شب

۱ بشقاب ماکارونی

۱ کاسه ماست بدون چربی

 

  • روز ششم

صبح

یک قطعه نان سبوس

۱ قطعه پنیر سفید بدون چرب

۱ فنجان چای بدون قند

 

ظهر

۲ عدد سوسیس

۱ کاسه سالاد با سرکه سیب

 

شب

۱ پرس کدو

۱ لیوان ماست بدون چربی

 

  • روز هفتم

صبح

یک قطعه نان سبوس

۱ قطعه پنیر سفید بدون چربی

۱ فنجان چای بدون قند

 

ظهر

۲ قطعه پنیر سفید بدون چرب

۱ قطعه نان سبوس

۱ کاسه سالاد سبزیجات

 

شب

۱ پرس گوشت بوقلمون

۱ کاسه سالاد با سرکه سیب

رژیم غذایی: در یک هفته 10 کیلو لاغر شوید (رایگان+تضمینی)
green healthy food

 

 

رژیم غذایی: در یک هفته ۱۰ کیلو لاغر شوید (رایگان+تضمینی)

 

 

 

 

منبع
سایت خبری
برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن