تغذیهسلامت و تغذیه

چگونه چربی شکم را با رژیم غذایی از بین ببریم؟ پنج قانون طلایی برای لاغری شکم

از بین بردن چربی شکم

چگونه چربی شکم را با رژیم غذایی از بین ببریم؟ پنج قانون طلایی برای لاغری شکم

چگونه چربی شکم را با رژیم غذایی از بین ببریم؟

از بین بردن چربی ناحیه شکم بسیار مشکل بوده و حتی برخی افراد به عنوان یک راه حل عمل جراحی را انتخاب می کنند.

نامتعادل بودن قند خون خبر از سبک زندگی نا منظم، تغذیه نامناسب، گرسنگی طولانی مدت و مقاومت بدن در برابر انسولین را می دهد.

این نیز بزرگ ترین علت انباشت چربی در ناحیه شکم است.

بزرگ ترین اشتباه شناخته شده در روند کاهش چربی شکم قطع مصرف کربوهیدرات می باشد؛ در حالیکه انجام چنین کاری ضروری نیست.

نکته مهم در مصرف کربوهیدرات این است که آن را در مواقعی که به انرژی بیش تری احتیاج داریم

و دستگاه گوارش ما فعالیت بیش تری دارد مصرف کنیم. بهترین زمان برای مصرف کربوهیدرات صبح و ظهر و در پرس های کوچک است.

 

غذاهای حاوی کربوهیدرات متراکم و پروتئین متراکم را با هم مخلوط نکنید!

به منظور کاهش بار دستگاه گوارش و جلوگیری از باد معده ؛

غذاهای حاوی کربوهیدرات متراکم و پروتئین متراکم را تا حد ممکن در یک وعده غذایی مصرف نکنید.

به عنوان مثال مصرف ماست زیاد در کنار گوشت قرمز چنین عواقبی را به همراه خواهد داشت.

دستگاه گوارش

مصرف سبزیجات خام در زمان…

سبزیجات خام باید بیش تر در زمان صبح و ظهر به صورت سالاد مصرف شوند. سبزیجات پخته را در هنگام شام میل نمایید.

برای کاهش استرس روده ها به هنگام شام باید سوپ و یا آشی که خیلی گرم نیست؛

بدون آرد و روغن و در صورت امکان با سبزیجات زیاد مصرف شود.

تنوع در صبحانه باید بیش تر شود. مصرف یک نوع صبحانه به صورت منظم و طولانی مدت هیچ سودی برای از بین بردن چربی شکم نخواهد داشت.

مصرف سبزیجات خام

روز خود را با صبحانه حاوی پروتئین آغاز کنید…

روز خود را با یک صبحانه حاوی پروتئین در ساعتی مناسب آغاز کنید.

بعد از ۵ ساعت ناهاری با مقدار کمی کربوهیدرات سالم، چربی بسیار کم، مقداری پروتئین و میزان زیادی سبزیجات خام میل کنید.

برای شام نیز غذاهایی سبک و ولرم با سبزیجات فراوان مانند سوپ، آش و هر نوع غذایی که حاوی سبزیجات باشد میل کنید.

این شکل از تغذیه یک برنامه غذایی ایدا آل برای شما خواهد بود

تغذیه مناسب برای لاغری

و اما پنج قانون طلایی برای لاغری شکم:

  1. روز خود را زود آغاز کنید و میان وعده های غذایی اصلی حداقل ۵ ساعت فاصله زمانی وجود داشته باشد (۸:۰۰ – ۱:۰۰ – ۱۸:۰۰)
  2. در صبحانه پروتئین مصرف کنید و تنوع ایجاد نمایید. از نوشیدن آب میوه های تازه پرهیز کنید.
  3. در هنگام ناهار کربوهیدارت سالم مصرف کنید، سبزیجات خام بخورید و مقدار کمی پروتئین مصرف کنید.
  4. در هنگام شام از خوردن غذاهای سرد و بسیار گرم اجتناب کنید. غذاهای ولرم تهیه شده با سبزیجات بهترین انتخاب خواهد بود.
  5. در طول روز به ازای هر کیلوگرم ۳۰cc آب بنوشید و ورزش کنید.

چاقی شکم از بین برود

برای دیدن مطالب بیشتر برای لاغری اینجا کلیک کنید

چگونه چربی شکم را با رژیم غذایی از بین ببریم؟ پنج قانون طلایی برای لاغری شکم
راه های از بین بردن چربی شکم

 

چگونه چربی شکم را با رژیم غذایی از بین ببریم؟ پنج قانون طلایی برای لاغری شکم

منبع
وب سایت
برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن