free web page hit counter
تغذیه

کاهش وزن زن و شوهری چگونه است ؟

تغذیه مناسب و کاهش وزن

کاهش وزن زن و شوهری چگونه است ؟

 

۱ – پاداش هایی استفاده کنید که به غذا مربوط نباشد

عشق معمولا با غذا همراه است . برای مثال ممکن است برای خوشحال کردن همسرمان برای او شیرینی بخریم و یا شام بیرون برویم .‌ برای نشان دادن عشقتان راه های غیر غذایی را در نظر بگیرید مانند :

خرید هدیه و یا انجام فعالیتی در کنار همسرتان که هردو از آن لذت می برید .

۲ – کابینت های خود را پاکسازی کنید

از دل برود هر آنکه (اینجا هر آنچه) از دیده رود .

اگر هنگام تماشای تلوزیون عادن دارید از میان وعده های نا سالم استفاده کنید زمان آن رسیده که اشپزخانه را از این غذا های ناسالم پاکسازی کنید . در عوض میان وعده های سالم مانند میوه ها ، سبزیجات ، آجیل ها و دانه ها را جلوی دست قرار دهید .

۳ – هوس غذایی را دور نگه دارید

به جای غذا های شیرین از ترکیب مقداری توت (یا میوه ای شیرین) با ماست یونانی استفاده کنید .

این دو قند پایینی دارند و فیبر و پروتئین نیز به بدنتان می رسانند که موجب تعادل قند خون و جلوگیری از گرسنگی های شدید و هوس غذایی می شود.

۴ –  بیشتر بخوابید

تحقیقات نشان داده یک شب درست نخوابیدن و احساس خستگی در روز بعد موجب می شود ۳۰۰ تا ۴۰۰ کالری اضافی دریافت کنیم . برای دریافت انرژی که باید از خواب دریافت می کردیم حالا مجبوریم رو به غذا های نشاسته ای و قندی بیاوریم .

۵ – بیشتر آب بنوشید

افراد معمولا تشنگی را با گرسنگی اشتباه می گیرند. اگر احساس کردید گرسنه هستید ابتدا یک  لیوان آب یا مقداری دمنوش گرم بنوشید و سپس ۲۰ دقیقه صبر کنید تا گرسنگی فروکش کند .

۶-  خود را با چیزی غیر از غذا آرام کنید

هوس غذا هایی خاص معمولا همراه با اوج گرفتن احساسات است و در نتیجه موجب پر خوری می شود .

به جای آرام کردن احساسات با غذا خود را با چیز هایی غیر از غذا آرام کنید برای مثال یک دوش آب گرم ، پیاده روی کنید و یا برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید .

 

 

 

کاهش وزن زن و شوهری چگونه است ؟
تغذیه مناسب برای زن و شوهر ها

کاهش وزن زن و شوهری چگونه است ؟

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن