free web page hit counter
تغذیه

یکی از دلایل اصلی چاق ماندن

چرا چاق می مانیم

یکی از دلایل اصلی چاق ماندن

هممون در طول روز غذا هایی رو میخوریم که درصد بالایی کالری دارند چربن و مضرن و تو برنامه ی غذاییمون هیچ جایی برای میوه و سبزی نمیذاریم و فکر می کنیم غذای سالم و رژیم یعنی فقط و فقط سبزیجات و چای در صورتی که هر دو تفکر کالا اشتباه هستند و نباید تو برنامه غذایی هیچ گونه افراط و تفریطی وجود داشته باشد .

راه صحیح رژیم استفاده از برنامه غذایی صحیح و کال هست که شامل همه ی مواد مورد نیاز بدن می شود و مانع ایجاد کمبود در بدن بشه و با علم و آگاهی باشه تا از راه درست و بدون مشکل کاهش وزن  یا بدن سالم داشته باشیم .

 

نخوابیدن یکی از علت های مهم چاقی

محققان معتقدند افرادی که در شبانه روز کمتر از ۶ ساعت می خوابند ، ۵۰ درصد انسولین بیشتری تولید می کنند که همین انسولین یکی از عوامل اصلی ذخیره چربی هاست .

توصیه می کنیم قبل از ساعت ۱۱ بخوابید و سر ساعت مشخصی بیدار شوید . شب ها از نوشیدن چای یا قهوه که باعث بی خوابی می شوند بپرهیزید.

شام را حداقل یک ساعت و نیم قبل از خوابتان میل کنید و قبل از خواب به جای تماشای تلوزیون ، فعالیت های آرامش بخش انجام دهید .

۱۵ غذای تخت کننده ی شکم

فلفل دلمه ای

تخم مرغ

شیر غنی شده

موز

جو دوسر

لوبیای سیاه

پاستای تهیه شده از آرد سبوس دار

مرغ بدون چربی

چای سبز

کدو حلوایی

پرتغال و گریپ فروت

نان تهیه شده از آرد سبوس دار

لیمو ترش

شیر کاکائو

کاموت (گندم خراسان)

 

فواید نوشیدن یک لیوان آب پیش از صبحانه

با کبد چرب مبارزه می کند

از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند

سلامت قلب را تضمین می کند

سوخت ساز بدن را افزایش می دهد

 

برای دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید

 

یکی از دلایل اصلی چاق ماندن
چرا چاق میمونم

یکی از دلایل اصلی چاق ماندن

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن