تغذیهسلامت و تغذیه

چگونه در ۲۴ ساعت پرخوری شب قبل را جبران کنیم ؟

جبران پرخوری

چگونه در ۲۴ ساعت پرخوری شب قبل را جبران کنیم ؟

مخصوص مراسم ها !

قبل از هر چیزی باید بگم که اشکالی نداره اگر پرخوری کردین ، عذاب وجدان نداشته باشید . یک شب بوده و کلی هم بهتون خوش گذشته ، به جای اون به فکر راه چاره باید باشید .

نکته ی مهم :

به هیچ وجه در دراز مدت از این روش کمک نگیرید و این فقط برای یکی دو روز بعد از پر خوری کردن های زیاده نه برای همیشه .

غلات رو برای یک روز حذف کنید

نان ، برنج ، ماکارونی ، سیب زمینی ، ذرت و حتی حبوبات رو یک روز نخورید

مصرف آب و مایعات را تا جایی که میتوانید زیاد کنید

از نوشیدنی آب + نعنا + تخم شربتی استفاده کنید که یک معجزه گر هستش ؛میتونید از آب گوجه و کرفس هم استفاده کنید . اگر کم خونی ندارید ۳ فنجان قهوه یا چای سبز بخورید.

برای وعده های صبحانه ، نهار و شام میتونید سبزیجات پخته درست کنید و هربار بهش کمی سرکه ی سیب و یک قاشق مرباخوری زیتون اضافه کنید . مصرف سینه و ران مرغ یا بوقلمون در کنارش کاملا سیرتون میکنه .

حتما حتما طی این دوره کوتاه باید از سبزیجات خام و میوه های کم قند تر به مقدار زیاد استفاده کنید . مثل سیب ، توت فرنگی ، پرتقال یا نارنگی.

برای شام از سالاد میوه با ماست یا سالاد سبزیجات + تخم مرغ یا مرغ استفاده کنید .

اگر از صبح آجیل مصرف نکردید به سالاد تون یک مشت تخم آفتابگردان یا ۲ عدد گردو و یا ۶ عدد بادام اضافه کنید تکه های پنیر هم بهش اضافه کنید که خیلی خوشمزه میشه .

همچنین در آنامگ بخوانید :

 

چگونه در 24 ساعت پرخوری شب قبل را جبران کنیم ؟
جبران شکستن رژیم

چگونه در ۲۴ ساعت پرخوری شب قبل را جبران کنیم ؟

لطفا نظراتتون رو با ما درمیان بگذارید
برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن