تغذیهسلامت و تغذیه

کاهش وزن با ۷ گام صبحگاهی

کاهش وزن

کاهش وزن با ۷ گام صبحگاهی

شما می توانید در هنگام صبح گام بردارید تا علاوه بر ۷ کنترل وزن ، شاهد بهبود سلامت روحی جسمی خود باشید . در ادامه با این ۷ گام آشنا خواهید شد .پیروری از رژیم های کسل کننده ، تنها راه از دست دادن وزن نیست . شما می توانید از اوایل صبح و حتی قبل از مصرف صبحانه ترفند هایی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و آن هم برای افزایش متابولیسم ، سوزاندن چربی ها و کاهش موثر وزن . شما می توانید در هنگام صبح ۷ گام بردارید تا علاوه بر کنترل وزن ، شاهد بهبود سلامت روحی جسمی خود باشید .

گام اول : پیاده روی کنید

پیاده روی یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش وزن است و یک مزیت اضافه تر نیز دارد که آن بهبود خواب شبانه است . خواب ابراز کلیدی برای از بین بردن وزن اضافه است .

۴۵ دقیقه پیاده روی در ۳ روز هفته منجر به خواب بهتر و در نتیجه از دست دادن کالری بیشتری خواهد شد .

گام دوم : مدیتیشن کنید

حداقل ۱۰ دقیقه را به انجام مدیتیشن ، برای نشستن و تنفس برای آرام کردن بدن و ذهن اختصاص دهید . عادت کردن به انجام مدیتیشن صبحگاهی می تواند پیشگیری از پرخوری را موجب شود .

گام سوم : به باشگاه بروید

رفتن به سالن های بدنسازی در اوایل صبح یک راه عالی برای شروع روز است به ویژه اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن چربی شکم هستید .

گام چهارم : آب بنوشید

شروع روز با نوشیدن یک لیوان آب و آن هم معده خالی ایده خوبی است .

نوشیدن آب انرژی روزانه شما را تامین می کند و اثرات آن در کاهش وزن شگفت انگیز است . آب مهار کننده طبیعی اشتها است و کسانی که دو لیوان آب قبل از غذا می خورند ، ۳۰ درصد بیشتر از سایرین وزن از دست می دهند .

گام پنجم : به اندازه کافی بخوابید

دریافت ۸ ساعت خواب کامل در شبانه روز باعث کاهش وزن می شود و این محققان دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن ثابت کرده اند . به گفته محققان دریافت مقادیر کافی خواب باعث کاهش ترشح هورمون کورتیزول ؛

هورمون وابسته به استرس می شود ، و کاهش وزن موثر را به همراه دارد .

گام ششم : در معرض نور خورشید قرار بگیرید

افرادی که در هنگام صبح به طور مستقیم در معرض نور خورشید قرار می گیرند، شاخص توده بدنی شان به طور قابل توجهی پایین تر از افرادی است که نور خورشید را از خود دریغ می کنند . نور صبحگاهی خورشید تنظیم کننده متابولیسم است و به شما کمک می کند موثرتر چربی بسوزانید .

گام هفتم : قهوه سیاه بنوشید

نوشیدن یک فنجان قهوه در هنگام صبح البته بدون اضافه کردن شکر و خامه ، به توقف نفخ شکم کمک می کند و متابولیسم بدن را بالا می برد البته تنها قهوه نیست که به کاهش وزن کمک می کند ؛

شما در صورت عدم تمایل به قهوه می توانید چای سبز را جایگزین آن کنید .

کاهش وزن / آنامگ / 

همچنین در آنامگ بخوانید :
کاهش وزن با 7 گام صبحگاهی
کاهش وزن در صبح

کاهش وزن با ۷ گام صبحگاهی

 

آنامگ

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن